About Me

My photo
hai...ni la sory aku,story aku nie bukan tiru mane2 drama k !! that real story aku... than story aku nie bkan lah publlickcity k !! klau ade ape2 anta la kt CHUP i k..erm klau singah blog i jangan lupe folow thanzz u all muahhxx

I made this widget at MyFlashFetish.com.

anniversary "dear"

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, 9 December 2011

why???nie yang aku SEDY..??


aku memang susah nak lelapkan mata, susah nak tidur nyenyak,
aku pun tak taw kenapa, macam macam yang dah jadi,
salah ker kalau aku rasa macam ni?
aku tak paksa bende ni datang, dia yang datang tiba tiba.
aku penat nak fikir ape yang akan terjadi lepas ni, 
memang aku saket tapi suma tu aku boleh hadapi sebab aku tahu, 
TUHAN tu maha mengetahui, maha ADIL.
DIA yang tahu apa yang aku rasa, saket & susah hati aku macam mana,
aku selalu berdoa bila aku tengah saket or susah hati,
 itu je yang boleh buat aku TENANG & SABAR.
biarla orang DIA bagi aku saket hati banyak mana pon, aku boleh terima
sebab DIA selalu dengan aku, 
aku masih mampu bertahan selagi 'rasa' tu tak pernah hilang . 

No comments:

Post a Comment