About Me

My photo
hai...ni la sory aku,story aku nie bukan tiru mane2 drama k !! that real story aku... than story aku nie bkan lah publlickcity k !! klau ade ape2 anta la kt CHUP i k..erm klau singah blog i jangan lupe folow thanzz u all muahhxx

I made this widget at MyFlashFetish.com.

anniversary "dear"

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 8 January 2012

you go on your life ♥♥♥



       hurmm.. :(


memeng some time bile aku ade ngn kau aku happy
sangat2...tpi some time gak kau ske sakit kan ati aku,
aku x penah nak despair ngn kau..aku still x penah nak pisah ngn kau...ALLAH cipta perempuan 
seorang yang lembut walau mcm mne keras hati skali 
pon hati perempuan 2 dye akn tetap ade kelemahan nye so sayang kau jgn tnye la knape aku ske mnagis bila aku ade masalah k !!tpi kau x penah paham??
knape lelaki ego?than susah nak phm perasaan pompuan?tah la aku pon x pham pe nak jadi antara
kau ngn aku nih?da la cukup la kau wat kat aku
macam2..i am tired your temperament sayang..
cukup la bulat oi...aku da penat da ngn idop aku 
mcm ni tolong la paham aku ??

No comments:

Post a Comment